Klacht: 3 maanden defecte wasmachine

op 18 juli 2017 over Indesit in de categorie Electronica - Wasmachines

Al 3 maanden heb ik een defecte wasmachine tijdens de garantie periode. Al die tijd heb ik hierover kontakt gehad met de leverancier en de fabrikant Indesit. Eenmalig is de wasmachine 5 dagen bij de leverancier geweest, deze melde dat er geen problemen waren gevonden bij de wasmachine en dat het waarschijnlijk te maken had met kalkaanslag in de vulkraan. Nieuwe vulkraan gemonteerd, niet verholpen. Nog 1 maal monteur langs geweest, nieuwe software ingeschoten, probleem verergerd. Zowel de fabrikant als de leverancier houden zich niet thuis, bijna iedere dag bellen of mailen wij. Bij bellen wordt belooft dat er terug wordt gebeld, wat dan niet gebeurd en op mail wordt niet meer gereageerd. Ik was al 3 maanden met de hand met een oude centrifuge. Aan mijn linkerhand heb ik een prothese en aan de rechterhand wordt ik donderdag 20 juli as geopereerd en zal er ook rechts een prothese geplaatst worden. Met de hand wassen wordt dan voor mij onmogelijk. Inmiddels ben ik nu ten einde raad.

Als de wasmachine binnen de garantie wordt gerepareerd en naar behoren werkt en als dit niet mogelijk is een vervangende machine.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Indesit

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Indesit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jennah