Klacht: 3 maal fout niet gecorigeerd schofterig vehandeld

op 02 juli 2016 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik heb pizza besteld bij newyork pizza regenboog 75 amersfoort. Ik heb pizza buffalo chicken besteld zonder ui kreeg ik met ui mee weer gebeld terug gegaan dit keer kleinere pizza meekregen als inruil ze konden verder niks voor je doen voor pizza 38km afstand afgelegd nog geen oplossing. Weer gebeld dit keer aan de lijn werdt er gezegd dat ze geen tijd hadden voor klacht lekker bedrijf hebben ze

Er is geen oplossing hoe moet ik tevreden worden een klacht wordt drie keer voor de gek gehouden wat voor oplossing moet ik nog krijgen

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Bericht van New York Pizza

9 maanden geleden - Beste Guven, Onze excuses voor de incomplete order en het niet netjes behandelen van je klacht. We willen je graag alsnog een geschikte compensatie bieden. Zou je ons een mail willen sturen naar info@newyorkpizza.nl? Dan gaan je we klacht alsnog oplossen. Met vriendelijke groet, New York Pizza

Alle klachten die gemeld zijn door Guven