Klacht: 3 keer uitleveren, maar niet bij de buren aanbellen.

op 11 augustus 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dpd heeft één keer om 9.15 en 2 keer om 8.45 geprobeerd een pakketje uit te leveren. 2 keer was ik helaas niet thuis en 1 keer stond ik onder de douche waar ik normaal gesproken de bel gewoon hoor.

3e keer neerzet toestemming gegeven. Het blijkt echter dat je daar ook thuis een briefje voor op moet hangen, maar dat staat niet (duidelijk) op de website vermeld. Pakket dus weer niet afgeleverd. De buren zeggen dat ze gewoon thuis waren en de bel bij ons hebben horen gaan, maar dat er bij hun zelf niet is aangebeld.

Nu wil dpd niet nog een keer leveren (ook niet na telefonisch contact) en gaat het pakket terug naar de webshop.

Pakket nog eens aanbieden en bij niet thuis bij de buren aanbieden.

Duidelijker vermelden dat neerzet toestemming viabde website biet voldoende is.

Zorgen dat de chauffeur bij de buren aanbelt.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:28 geantwoord

Beste Jeffrey,

Excuses voor de late reactie. Ik ga er vanuit dat je destijd je pakket ontvangen hebt omdat ik geen extra meldingen meer heb gezien. Daarom sluit ik deze melding nu dan ook.
Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Heeft op 01 juni 2016 om 14:02 geantwoord

De klacht is nu dus afgesloten, maar zeker niet naar tevredenheid opgelost. Pakket is gewoon teruggestuurd naar de verzender en ik moest de verzendkosten betalen.

Bedankt voor het zo laat reageren, dat herinnert me er aan ver bij dit bedrijf uit de buurt te blijven.

DPD, dan weet je zeker dat je pakket niet aan komt.

Alle klachten die gemeld zijn door _jeffrey_