Klacht: 3 dagen buiten ruiltermijn = €120 mislopen bij Leen Bakker

op 02 september 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21-08-14 heb ik een kast gekocht bij Leen Bakker. Type Verona zweefdeurkast. Ik heb voor deze kast € 299,- euro betaald, het totaalbedrag inclusief accessoires heeft mij € 372,- euro gekost.

Tot mijn grote verbazing staat dezelfde kast nu 10 dagen later voor € 179,- dus € 120 euro goedkoper aangeboden. Ik ben naar het filiaal geweest en daar werd me verteld dat ik 3 dagen te laat ben en net buiten de coulance val. Ook de klantenservice van Leen Bakker verteld mij dit verhaal.

Indien het verschil een paar tientjes geweest was, had ik hier niet moeilijk over gedaan, maar het feit dat ik hier € 120 euro misloop vind ik onacceptabel.

Voor mij geen Leen Bakker meer indien hier geen oplossing voor komt!!!

Gewenste Oplossing:

Compensatie van Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MSK