Klacht: 3 abonnementen afgelosten in plaats van 1.

op 28 december 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

In september 2017 voor de tweede keer een abonnement afgesloten bij tele 2 in Breda. Vanwege een storing van tele 2 zijn er drie abonnementen afgesloten in plaats van een. Tele 2 erkende die fout en zou het bij de volgende afschrijving rechttrekken. In november werd alles gewoon afgeschreven, maar niks verrekend of bijgeschreven. Naar de winkel geweest, daar hebben ze contact met de klantenservice opgenomen en werd er beloofd dat het geld binnen twee weken op onze rekening zou staan. Twee weken later weer geen geld. Eind december is het abonnement weer mooi afgeschreven en weer geen bijschrijving of verrekking. Wéér naar tele 2 geweest, foutje op financiële afdeling en we kunnen weer tot half januari wachten op €127,50. Dit is echt belachelijk, zelfs de winkelmedewerker was het met ons eens. Afschrijven kunnen ze wel, maar voor het bijschrijven hebben ze elke keer een andere smoes. Al meerdere jaren klant met meerdere abonnementen, maar dit is zeer zeker de laatste keer geweest. Ze kijken totaal niet naar de klant om en elke keer wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en staat er niks tegenover. Zo ga je niet met je klanten om.

Wanneer de kosten zo snel mogelijk (dus niet pas over 3 weken) gedekt worden en er een tegemoetkoming tegenover staat voor het lange wachten, alle belletjes en winkelbezoeken.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mvdb89