Klacht: 3-4 dagen levering, nou echt niet.

Peter Valk op 16 september 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket versturen met UPS en leveren 3-4 dagen.
Na drie dagen na versturen contact gehad met klantenservice waarom het pakket geen verder scan heeft omdat de 3 a 4 dagen levering op deze manier het niet gaat lukken.

Klantenservice medewerker kan niets.
Ze kunnen het zelfde zien als we op de site kunnen zien.
En kunnen verder niets.
Dus mijn pakket ligt nog steeds op Utrecht en verder gebeurt er niets .

09/09/2021
20:45 Onderweg
Uw pakket heeft de douane gepasseerd en wordt bij het volgende beschikbare vertrek geplaatst.
08/09/2021
17:43 Herkomstscan
08/09/2021
15:20 Afhaalscan
07/09/2021
16:05 Uw pakket is momenteel in het UPS Access Point™ en is gepland om aan UPS aan te bieden.
16:05 Verzonden
Afgiftelocatie
14:55 Etiket aangemaakt
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
Netherlands

We zijn nu al ruim twee weken na zending en 5 dagen na dat de aflever datum.
En er gebeurt niets.

Ik heb vandaag 16-9-2021 weer contact gezocht en toen kreeg ik me toch een arrogante medewerker.
Compleet niet luisteren en alleen maar zeggen dat hij niets kan doen dan een Case aan te maken.
Dat is al de tweede die een case aanmaakt.
Maar hij kon de eerdere case niet terug vinden en zei dat zijn collega’s het fout hadden gedaan.

Nog niets wijzer geworden en het pakket is nog steeds in Utrecht.

3 a 4 dagen leveren moet ook zijn 3 a 4 dagen
En niet maar zeggen als klantenservice ik weet het niet ik kan niets voor u doen.

Waarom ben je dan klantenservice ?
Dan vraag je wie je kan bellen wie mij wel kan helpen.
En dan wordt er doodleuk gezegd u kunt alleen bellen met de klantenservice ja en die kunnen u niet helpen.

Ik wil een oplossing.
En niet te horen krijgen dat het misschien pas eind volgende week misschien pas wordt verzonden.
Dat zijn geen die of vier dagen na verzending.

Mijn pakket moet met spoed worden verzonden naar afzender.
De kosten die hier uit voort komen moeten vergoed.
Ik verstuur een pakket met UPS omdat hun zeggen het te doen binnen 4 dagen.
Nu kost het me elke dag geld zolang het niet bij aflever adres is.
Ik vind dat ze dat ook moeten gaan vergoeden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 16 september 2021 om 11:39 geantwoord

Beste Peter,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap dat het vervelend is als u niet verdere informatie kunt achterhalen. Helaas kunnen wij bij de klantenservice inderdaad op het moment niet veel doen dan een case sturen naar de juiste afdeling. Ik zie dan ook dat mijn collega die u aan de telefoon heeft gesproken dit gedaan heeft voor u. Op die case is als antwoord gegeven dat het correct is binnen gekomen en dat er een bericht na 14:00 komt met de informatie wat er nodig is om het pakket naar de eindbestemming te krijgen.

Graag wil ik u dan ook vragen om rustig op dit bericht af te wachten.

Ik wens u nog een prettige dag toe.

UPS Customer Service,
Begium The Netherlands

Peter Valk

Heeft op 16 september 2021 om 11:48 geantwoord

Nee.
Dit is geen oplossing.
Dit is weer wachten en dat doe ik al 7 dagen.

Deze medewerker gaat alleen maar in op het wachten tot 14:00 uur
En niet waarom mijn pakket niet binnen de 4 dagen op eindbestemming is.

En wat gaan we doen met de verzendkosten en de extra kosten die ik heb ?

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Peter, Helaas kan ik u verder niet helpen. Mijn collega's van die afdeling moeten dit regelen en geven aan na 14:00 contact op te nemen dus helaas zal u hiervoor meoten afwachten. Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op. Ik wens u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service, Begium The Netherlands

Reactie van de melder van de klacht Peter Valk

1 jaar geleden - Hoe komen jullie er bij dat de klacht is afgehandeld ???? Het probleem is nog steeds niet verholpen En dat bericht na 14:00 is ook nog niet geweest . Dus probleem is nog steeds daar pakket staat ergens in Utrecht en is nog steeds niet onderweg naar de Fabriek in China. Dit had een levering moeten zijn van 3a 4 dagen We zijn nu 14 dagen verder en nog steeds geen oplossing

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Peter, Ik heb een bericht gestuurd naar de afdeling die hierover gaat dat u niet gecontacteerd bent. Met Vriendelijke Groet, UPS Customer Service, Begium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Valk