Klacht: 2xopwaardering voor vodafone a 80 euro (2x 40 euro)

op 06 februari 2018 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Hallo; Op 3 februari 2018 2x 40 euro opwaardering voor Vodafone besteld bij beltegoed.nl maar heb ze tot nu toe niet gekregen. wel een mail terug waar bij ze het volgende eisen:

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je je code niet hebt ontvangen!
Ik heb het even voor je nagekeken en je bestelling is tegengehouden door ons anti-fraudesysteem. Ik zet de bestelling graag naar je door, maar dan heb ik wel eerst een aantal zaken van je nodig:

– Kopie van je ID/paspoort/rijbewijs (dit kan op veilige wijze)
– Kopie bankafschrift, inclusief tenaamstelling van de rekening

Zodra ik dit van je ontvangen heb zal ik je bestelling zo snel mogelijk voor je verwerken.

Ik heb ze terug gemaild en mijn geld terug geëist als ze dat niet doen ga ik aangifte doen.

Vriendelijke Groet J. van der Linde

Ben tevreden of als ze de opwaardeercodes direct sturen of als ze per direct het betaalde bedrag terug storten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beltegoed.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 07 februari 2018 om 10:34 geantwoord

Beste Jacob,

Bedankt voor je beoordeling.
Ik begrijp heel goed dat het vervelend is dat je je bestelde producten niet direct ontvangt.
Voor onze en ook jouw veiligheid hebben wij een anti-fraudsysteem die sommige bestellingen nog even extra nakijkt. Dat is bij jouw bestelling ook gebeurt.

Wij hebben inmiddels contact met jou hierover gehad en het geld teruggestort naar je rekening. Dit raak uiteraard nooit kwijt. Je ontvangt altijd de code of je geld terug!

In de toekomst kun je het best in dit soort gevallen contact met ons opnemen via support@beltegoed.nl. Op die manier kunnen we je sneller helpen.

Onze excuses voor het ongemak.

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door JP2018