Klacht: 2x vakantie gewijzigd.

Wendelaine op 10 juli 2020 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

ten eerste had ik vorig jaar october voor dit jaar juni een vakantie naar egypte geboekt, toen was het geannuleerd omdat corendon geen vluchten meer heeft op de dinsdag via amsterdam was het zomaar geannuleerd zonder contact met mij op te nemen om te vragen of ik het dan naar later wilde verzetten, dus ik had gebeld om te zeggen dat ik dit dan zou willen, oke gedaan toen door corona weer geannuleerd( dat begrijp ik ) toen voucher gekregen en nieuwe boeking gedaan voor in september. over een paar dagen kreeg ik een email dat de hotel gesloten is dus ze hebben een andere hotel voor mij gekozen, okay geen probleem, nu vandaag krijg ik een email dat de vakantie niet meer op zaterdag door kan gaan dus ze hebben het naar zaterdag verplaats. deze mensen denken alleen aan hun zelf, ik bedoel vragen jullie niet af( oh misschien heeft deze persoon vakantie van zijn werk genomen ik moet eerst contact opnemen om te vragen of ze akkoord gaan? ). maar goed dit is mijn laatste vakantie via corendon.

ik ben niet boos, maar dit gebeurt vaker via corendon. dus bij deze wil ik deze mijn laatste vakantie via corendon maken. ik was in het begin heel blij met corendon maar helaas niet meer.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wendelaine