Klacht: 2x paysafekaart van 10 euro niet ontvagen

op 12 februari 2018 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Beltegoed.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beltegoed.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beltegoed.nl

Heeft op 13 februari 2018 om 09:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mo,

Bedankt voor je beoordeling.
Vervelend dat je je bestelling niet direct hebt opvangen.
Ik heb het voor je nagekeken en het bleek dat je je emailadres verkeerd had opgegeven. Daardoor heb je duis ook de code niet onvangen.
Dit hebben we inmiddels aangepast en de code is opnieuw naar je, ditmaal correct, emailadres verzonden.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijk groet,

Team Beltegoed.nl

Alle klachten die gemeld zijn door modriessen