Klacht: 2x Koffer open gebroken

op 08 augustus 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens de terug reis uit Turkije zagen wij dat onze twee koffers waren open gebroken en geforceerd .
En bij de douane Bali op Schiphol zat niemand van de douane dus maar eerst zelf mijn koffers gecheckt en toen door de douane gegaan . Is dit gebruikelijk dat hier geen douaneambtenaar aanwezig was .
Wat is hier de reden van dat ze zijn opengebroken en hoe word zoiets opgelost .
Ik hoop iets van jullie te horen over mijn probleem .

Gewenste Oplossing:

Als de schade vergoed word

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Richard van Ee