Klacht: 2x een naheffing

op 13 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2x een brief ontvangen van UPS dat ik van 2 pakketjes het pakketlabel niet betaald zou hebben. Nu heb ik het elke keer netjes via IDEAL betaald, wat ook afgeschreven is.
Ik krijg nergens ingang om het aan te tonen (lees lang in de wacht staan, na 15 min haak ik echt af).
Nu vind ik niet dat het bij mij ligt omdat ik gewoon bewijs van betaling heb maar heb geen zin in een boete ofzo. Ook op mails krijg ik geen adequate reactie hierop.
IK heb diverse herinneringen ontvangen maar kan niet in contact komen met ze (dat er iets mee gedaan wordt en er daadwerkelijk geluisterd wordt).

Gewenste Oplossing:

Laat me het bewijs zien aan jullie, zodat jullie zien dat er niets open staat plus een excuses het heeft genoeg tijd en geld gekost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 13 februari 2018 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fustratie