Klacht: 2e simkaart met hetzelfde telefoon nummer

op 27 juli 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 21-07-2017 ben ik een contract aangegaan met tele2 van 2 jaar, inclusief een smartphone. (Samsung S7 Edge) Omdat het bij de meeste providers mogelijk is om een 2e simkaart met hetzelfde telefoon nummer te kunnen kopen, was ik ervan uit gegaan dat dit ook bij tele2 geen probleem zou zijn. Ik zou graag een 2e simkaart willen hebben omdat ik in de bouw werkzaam ben als hulpuitvoerder en vrij vaak mijn telefoon nodig heb. Aangezien er op de bouw vrij veel stof in de telefoon komt ( spreek uit ervaring) vind ik het zonde om mijn nieuwe telefoon te gebruiken op mijn werk. Bovendien is het slecht voor de simkaart als deze elke keer verwisseld moet worden ( 2x per dag) en het werk dat ik er elke keer mee heb. Btw, ik begrijp niet waarom het bij tele2 wel mogelijk is om een 2e simkaart met hetzelfde tel. nummer te kunnen gebruiken en particulier niet. dan moet het toch mogelijk zijn om mijn contract te veranderen van “particulier” naar “zakelijk”.
Is het mogelijk dat ik mijn contract beeindig wanneer dit niet opgelost wordt?

Ik ben tevreden wanneer Tele2 mij tegemoet komt en deze klacht oplost, zodat ik een 2e simkaart met hetzelfde telefoon nummer kan kopen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mobsi