Klacht: 2e maal onbeschoft behandeld

op 25 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vandaag voor de 2e keer onbeschoft behandeld door het kruitvat personeel filiaal kaatsheuvel.
Na mijn eerdere klacht enkele maanden geleden hadden ze de gangpaden aangepast wat van korte duur was. Nu staan de gangpaden weer bom vol en zoals ik in mijn eerdere klacht al had beschreven zit ik in een Scootmobiel.
Ik heb eerder deze week een keer om hulp gevragen wat ik absoluut niet kreeg. Zo ook vandaag was er geen enkele hulp zodat ik erdoor kon rijden, dus ja dan raak je wel eens wat. Bij de kassa was het zo smal aan beide kanten dat ik dus klem kwam te zitten met 1 van de wielen. De mensen die in de rij stonden bij de kassa waren de enige die mij te hulp schoten en het personeel prijsde zich niet thuis het enige wat ik van hen kreeg waren boze gezichten en een snauw.
Ik was zo beduusd dat ik terug ben gereden en om de bedrijfsleider vroeg, maar die kreeg ik absoluut niet te spreken, het enige wat ik kreeg te horen is dat ik alleen maar ruzie aan het maken was, terwijl
Ik nog geen woord had gezegd en ik ben de winkel uitgestuurd.
Het filiaal in kaatsheuvel had mij beterschap belooft na de eerste klacht maar helaas is niks minder waar. Ik snap werkelijk niet dat zij daar zo respectloos met mensen omgaan. Ik ben zo teleurgesteld en boos dat dit nu echt de laatste keer is geweest dat ik daar ben geweest wat de reclame dan ook is. Ik ga 10x liever naar de etos waar ze behulpzaam zijn en samen met je door de winkel lopen zodat je de hulp krijgt die je nodig hebt en daar kan kruitvat nog een puntje aan zuigen.

Kruitvat kaatsheuvel kan dit niet meer goedmaken bij mij, ze zijn veel en veel te ver gegaan in hun gedrag naar minder valide mensen.
Aan excuses heb ik niks maar wel aan daden, maar helaas kennen ze die daar niet.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia van Amelsvoort