Klacht: 2de overbodige verzekering afgesloten

op 23 februari 2018 over Firefly autoverhuur in de categorie Verhuur

Van 19 feb tot 21 feb heb ik bij firefly een auto gehuurd met een Axa assistance verzekering die geheel het eigen risico dekt. Eenmaal aangekomen in Malaga bij de firefly balie werd mij iets verteld in het half Engels en half Spaans over een verzekering waar ik amper wat van verstond. Ik zei dat ik al een verzekering had bij Axa en geen extra verzekering wil hebben voor de duidelijkheid. Nu 2 dagen later heb ik gebeld naar firefly aangezien mijn borg van bijna 400 euro nog gereserveerd staat op de creditcard. Zij vertelde mij dat de borg z.s.m. van de creditcard verdwijnt maar dat nog wel 98 euro voor een verzekering van het bedrag wordt afgetrokken voor een eigen risico verzekering, waarvan ik duidelijk had vermeld die online al te hadden afgesloten en een uitdraai aan de medewerker heb laten zien van de Axa assistance eigen risico verzekering. Maar daar konden ze achteraf niks meer aan doen omdat ik had getekend, terwijl ik zogenaamd tekende voor het benzinebeleid, heb in dus ook getekend voor die verzekering. Borg staat nog steeds op gereserveerd, en het bedrag van de totaal overbodige verzekering wordt alsnog verekend met de borg binnenkort. Volledig machteloos voel je je. Ik hoop dat dit netjes naar behoren wordt opgelost.

Dat de totaal overbodige 2de extra eigen risico verzekering die door de balie medewerker van FireFly is toegevoegd volledig wordt (terug)betaald door Firefly zelf, aangezien ik helder heb aangeven al een eigen risico verzekering te hebben, die ik heb besteld en betaald bij het online reserveren van de auto.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Firefly autoverhuur

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Firefly autoverhuur nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linneweever