Klacht: 2de handsauto

op 25 mei 2016 over Nissan in de categorie Automerken

ik heb op 28-01-2016 mijn bijna niuewe kia proceed van anderhalfjaar met 28000 kilometer niuew waarde 21000 euro ingeruild vanwege echtscheiding. we kregen er 12000 euro voor terug was eigenlijk meer maar omdat de auto naar onze hond rook kregen we 12000 euro me ex en ik hebben toen allebij 2 hands auto uitgezocht ieder van 6000 euro.ik heb er 2 weken mee gereden bleek dat de koppelingsplaten verrot waren die hebben gratis vervangen op 5 mei ga ik met de auto naar brabant sta ik in eens stil midden op rotonde heb ANWB moeten bellen waar ik gelijk lid van moest worden aan 249 euro. konden de auto niet maken omdat kopppaking en waterpomp verrot waren, heb 3 weken daar in garage gestaan nu mekaat koste 925, euro. ik heb nissan gebeld ze wilde me wel helpen maar dan moest ik 695 euro betalen toen ik auto kocht heb ik niet de rijklaar kosten erbij genomen die waren 695 euro

ik ben tevreden als hun die auto terug nemen of mijn de kosten vergoeden van 925 euro.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nissan

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nissan nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rene van eck