Klacht: 2975183150 bestelling 2 stuks molton Slecht 1 aangekomen

op 01 juni 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, deze klacht al eerder gecommuniceerd middels
Het Bol.com chat systeem en daarover telefonisch contact gehad. Vriendelijk persoon die betredend bedrijf heeft gecontact. Daaruit kwam dat 1 molton die niet is geleverd alsnog geleverd. Dat was iets meer dan een week geleden. Tot op heden zonder resultaat en ook geen bericht over een verzending gekregen. Dat is jammer en haalt vertrouwen dat we hebben, de rest van de bestelde artikelen is in goede orde ontvangen, een beetje naar beneden. Graag ontvangen we uw reactie. Met vriendelijke groet, Edward van Telgen, Singelstraat 144-3, 6828 JZ Arnhem. M 0618089027

Gewenste Oplossing:

Graag ontvangen we alsnog 1 molton die we niet gekregen hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]