Klacht: 2,5 uur gewacht en nogsteeds niks

op 17 maart 2017 over New York Pizza in de categorie Horeca

Ik heb een pizza besteld om 18:19 en het is nu 20:44 en ik heb nogsteeds geen pizza. Bellen was ook geen succes want jullie waren niet bereikbaar.

Ik ben tevreden als ik mijn pizza krijg of mijn geld terug krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van New York Pizza

4 maanden geleden - Beste Melvin, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad. Onze excuses hiervoor. Zou je je naam, email adres, telefoonnummer en het ordernummer kunnen mailen naar marketing@newyorkpizza.nl? Dan ga ik ervoor zorgen dat je klacht terecht komt bij de desbetreffende vestiging. Met vriendelijke groet, ^ Emanuella van New York Pizza

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat New York Pizza een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

New York Pizza

Heeft op 20 maart 2017 om 13:57 geantwoord