Klachten over 24/7 RioolDienst

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over 24/7 RioolDienst zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

13 klachten gemeld
1.2 /10
5 stemmen

Tijdslijn

Oplichting

Klacht van WvdWelle op 22 januari 2021 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Mij is het zelfde overkomen. Je huis staat blank en je bent blij dat iemand het kan oplossen. Voorrij kosten en start tarief worden verteld en de meterprijs is ook maar €59 per meter. ‘Nee mevrouw dat die spiraal er... Lees meer

verstopping keuken

Klacht van John L. op 04 januari 2021 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op 3 januari 2021 24/7 Service gebeld met vermelding verstopping keukenafvoer. Monteur kwam op dezelfde avond nog en van tevoren werd heel vluchtig de kosten doorgenomen. Getekend voor akkoord! Ik dacht zelf aan ong. € 200 kwijt te zijn (wat ik... Lees meer

opgelicht

Klacht van Dickie64 op 29 december 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Problemen met de gootsteen die verstopt zit, voorrijkosten en eerst onderzoek, jongeman laat je een krabbel zetten en gaat aan het werk, de kosten zijn opgelopen tot 649,00 en gelijk even pinnen. Lees meer

Opgelicht

Klacht van H.Kofflard op 25 december 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Ook ik ben op soortgelijke wijze opgelicht door dit bedrijf. Je moet even snel een krabbeltje zetten voor de kosten die al snel blijken op te lopen tot €863,09 voor een half uurtje werk. Absurd! Lees meer

Frauduleuze ontstopper

Klacht van Marijke van der Vijver op 01 december 2020 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Een brutale jongen kwam binnen: op mijn vraag ben je de ontstopper zei hij: ik ben alles wat u maar wil, voelde al ongemakkelijk. Vervolgens moest ik direct wat ondertekenen het zou op minimaal 500 euro komen, het ontstoppen van een... Lees meer