Klacht: Rekening van € 2433,00 voor een uur werk

GVDR op 07 januari 2021 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Wij hebben op 31/12/2020 een verstopping gehad.Tegen zessen kwam er netjes een monteur. Hij heeft uitgelegd wat de kosten zouden zijn. Na een uur werk gaf hij aan dat hij 25 meter had bewerkt. Totale kosten € 2433,00. wij hebben onder druk betaald. Wij hebben de gemeente ingeschakeld voor het declareren van de rekening. De gemeente gaf meteen aan dat wij zijn opgelicht. Van waar de monteur is begonnen tot aan de straat is 14 meter en geen 25 meter. 3 jaar geleden is dit verholpen door een bedrijf die de rekening meteen door heeft gezet naar de gemeente, omdat na onderzoek bleek dat de oorzaak lag aan het riool over de erf grens.
Wij hebben inmiddels aangifte gedaan bij de politie en zullen met deze aangifte een civiele procedure gaan opzetten. Zowel de gemeente als de politie sprak direct uit dat dit gaat om oplichting.

Als zij maximaal 14 meter in rekening brengen. Daarnaast een deskundig rapport uitbrengen dat het probleem van de verstopping aan de hoofdleiding van de gemeente ligt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GVDR