Klacht: verstopping keuken

John L. op 04 januari 2021 over 24/7 RioolDienst in de categorie Klusbedrijven

Op 3 januari 2021 24/7 Service gebeld met vermelding verstopping keukenafvoer.
Monteur kwam op dezelfde avond nog en van tevoren werd heel vluchtig de kosten doorgenomen. Getekend voor akkoord! Ik dacht zelf aan ong. € 200 kwijt te zijn (wat ik opzicht redelijk vind) bleek later dat het ruim € 1080 was.
Dat zat het hem in het startbedrag van € 169 plus € 69 per meter voor het frezen. Bleek dat hij 11 meter gefreesd had wat neer kwam op € 759 Totaal nu € 1080 kwijt voor een reparatie van een half uurtje! Schrok me dood en ik zei dat kan niet. Kijk zelf maar en u hebt er voor getekend en deze kosten kunt u bij de VVE reclameren! Dokken dus! IK voelde gelijk nattigheid en wat ik al gevreesd had werd werkelijkheid: OPGELICHT!! Lekker begin van het nieuwe jaar!

Wanneer ik een aanzienlijk bedrag retour krijg en dit bedrijf opgedoekt wordt, stelletje criminelen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 24/7 RioolDienst

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 24/7 RioolDienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John L.