Klacht: 22 dagen eerder aangekondigde vervanging blijkt ineens uitverkocht te zijn

op 29 april 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Einde maart is mijn pakketje van light in the box toegekomen. Gezien het de verkeerde maat was, had ik een mailtje gestuurd naar de klantenservice om het te ruilen en had ik verduidelijkt dat ik graag een medium toegezonden zou krijgen. Dit bleek geen probleem te zijn, ik moest het pakketje enkel naar Polen sturen, waarvan ik de verzendkosten (16,50 euro) zelf zou moeten dragen. Aangezien het maatje groter wellicht toch beter zou zijn, besloot ik dit toch maar te doen.

Alles goed en wel, tot ik maar liefst 22 dagen later bericht krijg dat de gewenste maat is uitverkocht; dit na 22 dagen eerder mijn uitdrukkelijke wens te kennen gegeven te hebben om het pakket te ruilen naar maat ‘medium’. De kosten van het pakket zouden wel worden terugbetaald, maar de verzendkosten – die quasi evenveel bedragen als het aankoopbedrag – kunnen niet vergoed worden. Van klanten’service’ is hier allerminst sprake.

Bij vergoeding van zowel aankoopkosten als terugzendkosten of minstens een waardebon voor dat bedrag (bestaande uit zowel aankoop- als terugzendkosten).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 02 juni 2016 om 21:49 geantwoord