Klacht: 21 juni bestelling, nog steeds niet verzonden, ook totaal geen reactie op mijn mails!

op 05 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Op 21 juni een bestelling geplaatst bij Zalando. Normaal altijd goeie service en snelle levering. Nu echter absoluut niet.

op 22 juni kwam er een actie waarop 15% extra korting werd geboden op de bestelling. Ik heb naar aanleiding hierop een mail gestuurd of deze korting bij mijn bestelling kan worden verwerkt, nog steeds geen antwoord.

op 25 juni een mail ontvangen van Zalando dat de bestelling vertraging heeft opgelopen en in de week van 26 juni zal worden verstuurd met track & trace code. Nog steeds niets vernomen.

Ik heb Zalando daarom zaterdag een mail gestuurd met de vraag wat nu de status is van mijn bestelling.

Dat iets een keer niet tijdig kan worden geleverd heb ik alle begrip voor, maar dat ik geen enkele reactie krijg (behalve de ontvangstbevestiging) op mijn mails met vragen over de bestelling en de korting vind ik heel vervelend.

Ondertussen heb ik wel het bedrag allang betaald en ben ik in volledige onzekerheid of de bestelling uberhaupt wordt verstuurd en zo ja, wanneer? Ik heb zojuist geprobeerd de bestelling dan maar te annuleren via de app, maar ook is niet mogelijk!

Op dit moment niet meer tevreden.

Annuleer de bestelling maar en ik ontvang graag het geld terug.
Mij zien jullie in ieder geval niet meer terug.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naahedetlej