Klacht: 200 boete v oude levrancier

op 04 oktober 2017 over NLE in de categorie Energieleveranciers

er kan wel gebeld worden om over te stappen MAAAAAR t is blijkbaar teveel moeite om te bellen als er niet gereageerd is op mail.
ik zit niet elke week achter de computer en heb dus nooit gezien dat ik bij oude leverancier een boete moet betalen, ik zou natuurlijk NOOIT over gestapt zijn als ik dat geweten had. vervolgen stuur ik een mail en hoor daar niets op.

Als er een vergoeding komt, je stapt toch niet over om een boete van € 200 te krijgen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NLE

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NLE nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NLE in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NLE een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NLE

Heeft op 09 oktober 2017 om 08:38 geantwoord

Beste mevrouw Visser,

Wij vinden het uiteraard jammer om te horen dat u ontevreden bent.

U diende bij NLE op 3 oktober 2017 uw klacht in over uw aanmelding. Wij voorzagen u van een reactie per e-mail. In deze reactie leggen wij u uit dat wij u op 7 juni 2017 per e-mail informeerden over de eventuele opzegvergoeding van de vorige energieleverancier.

Wij vinden het uiteraard vervelend dat u deze e-mail niet (tijdig) las, maar zoals aangegeven kunnen wij hier helaas geen rekening mee houden.

Wij laten u via deze weg nogmaals weten dat wij niet zullen overgaan tot het vergoeden van de opzegvergoeding van de vorige energieleverancier.

NLE Klachtafhandeling

Heeft op 09 oktober 2017 om 12:28 geantwoord

oneindig kunnen bellen zodat men de overweging neemt om over te stappen maar als er blijkbaar een flinke boete op overstappen staat dan lekker NIET bellen en als de consument er niet op tijd bij is. is NLe een klant rijker en de klant een flinke boete armer
Wees dan ook \"die onderneming\" die dan OOK BELT, ipv per mail !!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Joyce Visser