Klacht: 20 september bestelling geplaatst, nog niet geleverd en zomaar deels geannuleerd

op 04 oktober 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 20 september 2 jurkjes besteld. Op 24 september krijg ik een mail dat de bestelling is vertraagd. Hierna niks meer gehoord. Op 28 september een mail gestuurd maar geen reactie, hierna gebeld en ik zou een mail ontvangen naar de reden van vertraging maar geen mail ontvangen en 2 oktober weer gemaild hierover en ik krijg de reactie dat het trager verloopt. Nou dat wist ik al, ik wil graag weten wanneer het geleverd wordt. Hierop gereageerd maar geen reactie. Nu zie ik op 4 oktober dat zonder mij te informeren 1 jurkje zomaar is geannuleerd terwijl dit jurkje nog wordt verkocht! Ik heb vooruitbetaald dus ik wil mij geld terug uiteraard. Zalando levert niet op tijd, communiceert niet, houdt zich niet aan afspraken maar laat mij wel voor de levering eerst betalen.

Het liefs de levering van beide jurken of voor zaterdag 7 oktober deels mijn geld terug en de andere jurk geleverd (overigens heb ik een kortingsbon ingezet, deze blijft behouden!! ik heb niet geannuleerd!) en excuses met belofte fatsoenlijke communicatie en klantvriendelijkheid. Mijn vertrouwen is volledig weg. Ik heb overigens aangegeven als ze nu nog niet reageren en mijn geld niet terugstorten of alsnog leveren, ik aangifte bij de politie ga doen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

Reactie van de melder van de klacht GerdinaW

1 maand geleden - Zojuist gesproken met Ajaan of Ajan, ze zeggen hun naam heel snel! Gaat het doorsturen naar haar senior. Ik krijg wederom geen antwoord nu, word weer aan het lijntje gehouden. De jurk blijkt al een week geleden geannuleerd te zijn maar dat stond niet in mijn bestellingsinformatie. Ze weet niet waarom, zegt dingen die niet kloppen (jurk zou niet leverbaar zijn maar is de hele week leverbaar geweest) Zeer aanmatigende toon van deze mevrouw, wenst niet in te gaan waarom dit zo loopt, negeert mijn vragen hierover. Ik heb haar geadviseerd een klantencursus te gaan volgen. Bagatelliseert de situatie want er worden miljoenen leveringen gedaan. Het is echt tenenkrommend, vooral gezien het feit dat je van tevoren moet betalen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerdinaW