Klacht: 20% korting voucher VIP avond 20 april 2016

op 28 juni 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik krijg een brief voor VIP leden met 20% extra korting op zelf gewenste artikelen, koop een bakplaat en oven, elk 19,99 en geef bij de kassa aan dat ik de 20% bonnen op deze artikelen wil gebruiken. Lijkt geen probleem en ik neem aan dat die 20% er ook af is gegaan. Later als ik de artikelen mee wil nemen op vakantie en nog eens de garantie wil checken, blijkt de 20% er helemaal niet af te zijn gehaald. Dus heb 10 euro teveel betaald. Dus ik met bon terug naar Kruidvat Meppel en daar krijg ik te horen dat ik klantenservice moet bellen, zij kunnen er niks mee. Gebeld en uitleg gegeven, dan zegt Kruidvat Meppel dat je 20% over alle gekochte artikelen krijgt, dus dat die vouchers niet gelden op 1 artikel. Dit is vreemd want die informatie heb ik dus wel per brief gekregen en die vouchers ook. Uiteindelijk overweeg ik om de artikelen terug te brengen omdat ik ze juist heb gekocht vanwege de korting.

Wanneer er een speciale actie is voor VIP leden dan verwacht ik dat personeel daar van op de hoogte is en je ze hier ook om uitleg over kunt vragen en de verwachte korting ook daadwerkelijk krijgt. Voel me op deze manier wel bedonderd en ook niet gehoord. Jammer want ik ga graag naar kruidvat en haal veel spullen voor de kinderen daar.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Ben Messaoud