Klacht: 20 jaar problemen met KPN !!!!!!!!

op 17 oktober 2016 over KPN in de categorie Alles-in-1

Al bijna 20 jaar hebben wij problemen met internetverbindingen en mobiele telefonie van KPN. Wij wonen in een bosgebied en maken gebruik van een koperen oude kabel. De kast van KPN staat te ver van ons huis verwijderd en KPN vind het jammer dat zij ons huis niet kunnen oppakken om het dichter bij de kast te zetten????( Meneer Piet Bruggeman van KPN)
Nu heb ik sinds een jaar 10 euro korting op mijn abonnement als ik geen klachten meer indien.
Nu loopt het jaar bijna af en wil ik dit verlengen. Na weer een uur aan de telefoon gehangen te hebben werd mij geadviseerd om dan maar een klacht te schrijven omdat zij mijn contract voor maar 3 maanden kunne verlengen. Dus bij deze dan . Onbegrijpelijk dat KPN maar zo met zijn klanten kan blijven omgaan.

Ik zou tevreden zijn als KPN alle mensen in het buitengebied, de diensten verleend waarvoor de mensen betalen.
Stop met reclame maken, zorg eerst voor tevreden klanten!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht nog steeds slecht

1 maand geleden - KPN weigert mijn klacht in behandeling te nemen. Hoe durven ze!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door nog steeds slecht