Klacht: 2 weken proeftijd helemaal niet gratis.

op 11 september 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Op 26 augustus werd door een vlotte jongeman op Leiden Centraal aangesproken of ik geïnteresseerd was in de Volkskrant gratis voor 2 weken. Hiervoor kreeg ik elke dag een digitale toegang en twee weekend kranten in de bus. Hij vroeg wel om mijn rekeningnummer omdat ze na de 2 weken proeftijd het abonnement kunnen voortzetten. Ik vroeg nog expliciet of het gratis was en hij zei ja hoor, geen kosten aangebonden. Ik mijn gegevens invullen en kreeg inderdaad de volkskrant weekendbijlage in de brievenbus op 3 september. Echter werd er op 9 september 16,99 euro afgeschreven van mijn rekening. De klantenservice heeft me toen vriendelijk uitgelegd dat ik niet het volledige bedrag terug gestort kreeg indien ik het abonnement op tijd stop ging zetten, welke op 9 september ruim op tijd was. Ik heb de vriendelijke man uitgelegd dat ik dus flink opgelicht ben geweest op vrijdagmiddag 26 augustus in Leiden. Achteraf heb ik de krant niet eens gelezen!

Ik ben tevreden als ik mijn volledige 16,99 euro krijg terug gestort en vanwege de moeite die ik hiervoor doe ook een tegemoetkoming van de volkskrant zal krijgen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tirza999