Klacht: 2 weken geen reclame gehad2

op 12 augustus 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 14 augustus 2018 om 11:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Versteeg,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag ontvangen wij uw huisnummer zodat wij uw klacht op de juiste manier kunnen verwerken. U kunt uw gegevens het beste naar ons sturen door op deze mail te antwoorden.

Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via het contactformulier op Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht H.b versteeg

3 maanden geleden - Huisnummer is 34 geen reclame gehad

Heeft op 16 augustus 2018 om 07:27 geantwoord

Er is nog geen reclame gehad

Bericht van Spotta

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw, Wij vinden het vervelend dat je het folderpakket niet heeft ontvangen. Helaas is er momenteel geen bezorger voor je wijk, waardoor het folderpakket tijdelijk niet bezorgd wordt. Vanaf week 34 is je vaste bezorger er weer. In de tussentijd hoef je geen voordeel te missen. De folders kun je namelijk online bekijken via spotta.nl en in de app. Elke zondag staat de nieuwe folders online. Met vriendelijke groet, Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door H.b versteeg