Klacht: 2 verschillende soorten leds

op 23 september 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Hallo
Ik heb bij light in the box 11 heldere 6 w gekocht.
Heb ze thuis gekregen in 3 x verschillende zendingen.
Heb 2 x invoer moeten betalen.
Hebben wij ze in de nieuwe keuken ingebouwd.
Blijkt er een niet te werken van de 11.
en zijn er 4 geel van kleur licht, en 7 (incl kapotte) zijn hel wit van kleur.

Met vriendelijke groet, Ben Geven

5 incl. kapotte led nieuwe, zonder extra kosten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Light in the box

2 maanden geleden - wat is het bestelnummer dan kunnen wij een oplossing vinden. mvrgr

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Ben-Geven

2 maanden geleden - Hallo Dit is het bestelnummer van de lampen #24782657

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 23 september 2016 om 09:42 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak. Wij zullen onmiddellijk een herzending van 5 leds voor u regelen. U hoeft het product niet te retourneren.

Let op: de verwerkingstijden zijn identiek aan uw eerste bestelling.

Zodra we uw bestelling verzenden, sturen we u een e-mail met daarin de naam van de koerier en het referentienummer van het pakket. Wij danken u voor uw begrip.

Wat betreft de douanekosten:

Wij willen u graag het volledige bedrag aan belastingkosten vergoeden, aangezien u bij deze bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting hebt betaald.Wij horen graag van u hoeveel belastingkosten er aan u werden berekend en verzoeken u ook een foto van de factuur mee te sturen in uw reactie. Wij vergoeden u graag dit bedrag zodra we de factuur hebben ontvangen.

Bijvoorbeeld
Foto's te uploaden:https://www.lightinthebox.com/download/0e7b5df6-c52b-4f82-b6e1-4e3b790e0e1e

Vriendelijk hopen we dat we binnen de komende 3 dagen een antwoord van u kunnen ontvangen. We vragen hiervoor om uw begrip.

Wij zien er naar uit binnenkort weer van u te mogen horen.

Carla
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ben-Geven