Klacht: 2 treinen lopen vast bij Breda naar Rotterdam

op 28 mei 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Wij wilden een dagje Scheveningen op 27 mei doen vanuit Eindhoven.
Wij dachten heerlijk wij kunnen blijven zitten en zijn dan met intercity binnen redelijke tijd in Den Haag Centraal.
Helaas bij Tilburg kregen wij te horen dat er een trein was vastgelopen vanwege een wisseling van netspanning over een traject van 700 meter. Vanwege oud materiaal weet men van tevoren dat dan treinen vastlopen. Even later inderdaad een tweede trein liep vast. Hoe kan dit terwijl jullie weten dat dit dan gebeurt toch die combinatie inzetten, belachelijk.
Wij hebben toen moeten reizen met een sprinter waardoor wij ruim een uur vertraging opgelopen want die sprinter ging ook met horten en stoten.

Betere afstemming materiaal waardoor dat dit niet kan voorkomen. Op de terugweg stond dat er een wisselstoring was bij Breda. Wij hebben toen de trein via Utrecht genomen en hadden gelukkig geen probleem.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Saanen