Klacht: 2 Simpel abonnementen betaald, maar het is niet mogelijk deze te activeren

op 14 juli 2012 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee abonnementen voor mobiel gekocht. De administratiekosten en telefoonkosten zijn ondertussen afgeschreven (2 x 15 euro en 2 maal abonnement). De simkaarten zijn ontvangen.
Op de emails wordt niet gereageerd.
Telefonisch zeer moeilijk bereikbaar en de kosten zijn 35 eurocent per minuut.

Gewenste Oplossing:

Activeren van de abonnementen.
Reageren op email.
Gratis nummer instellen nu de website ook niet te benaderen is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 01 november 2012 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Uw klacht is inmiddels een aantal maanden oud. Zeer waarschijnlijk hebben wij uw klacht reeds opgelost, maar is deze niet afgemeld op klacht.nl. In overleg met klacht.nl zetten we alle verouderde klachten op opgelost aangezien wij niet op klant kunnen zoeken in dit forum. Is uw klacht nog niet opgelost, dan vragen wij u deze opnieuw aan te melden (vermeld s.v.p. uw Simpel telefoonnummer en/of klantnummer). Wij nemen uw klacht dan zo snel mogelijk in behandeling.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door bobin223