Klacht: 2 Royalty Line pannen beschadigd ontvangen

op 30 augustus 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Op 10 juli 2016 heb ik een Rotalty Line pannenset besteld van Groupdeal.
Op 17 juli 2016 heb ik de pannen ontvangen en zag dat twee pannen beschadigd waren.
Op dezelfde dag heb ik een mail gestuurd aan de klantenservice van Groupdeal dat twee pannen beschadigd zijn aangeleverd.
Op 19 juli 2016 heb ik een mail van Groupdeal ontvangen met de mededeling om de klacht aan WCMI te doen en met het advies om fotos te sturen, waaruit duidelijk te zien is dat de pannen zijn beschadigd.
Op 21 juli 2016 heb ik een mail aan WCMI gestuurd met mn klacht en fotos van de beschadigde pannen.
Op 29 juli weder een mail gestuurd met de vraag of mn klacht nog behandeld gaat worden.
Op 2 augustus 2016 heb ik het nummer van WCMI gevonden en gebeld. Ik heb ‘Robbie’ aan de lijn gehad. De situatie uitgelegd. Hij heeft toen aangegeven dat er wat mis is gegaan en mn mail niet heeft gezien. Tijdens het telefoongesprek heeft hij mn mail gevonden en aangegeven dat hij mij twee nieuwe pannen zou opsturen en of ik mijn adresgegevens wil opsturen. Na het telefoongesprek, heb ik gelijk mn adresgegevens opgestuurd.
Op 10 augustus 2016 weer WCMI gebeld. Ik had toen weer Robbie aan de lijn. Hij gaf aan dat hij mn mail niet had gezien en bood zn excuses aan. Hij deelde mede dat hij de pannen vandaag nog op de post zou doen. Ik had gevraagd of hij me een mail wilde sturen wanneer de pannen op de post is gedaan. Hij had toen aangegeven dat ik een trick en trace nummer zou ontvangen.. Jammer genoed heeft hij dat niet gedaan en heb tot op heden nog steeds de pannen niet ontvangen.

Ik ben tevreden wanneer ik twee nieuwe pannen heb ontvangen en een excuusbrief!!!!!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 18 januari 2017 om 16:54 geantwoord

Beste,

Wat vervelend om te horen dat u tot op heden nog geen vervangende pannen heeft ontvangen. Zou u zo vriendelijk willen zijn ons een email te sturen op info@wecanmakeit.nl? Wij zullen hier samen met u bekijken wat de mogelijkheden zijn en overgaan op een nieuwe levering of een eventuele terugbetaling van uw aankoopbedrag.

Alle klachten die gemeld zijn door FATMA25