Klacht: 2 months later still nothing deliverd!

op 19 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

It is really unbeleivable that after 2 monhs my order is still not deliverd! For more than €500 I ordered and paid! In addition customer service is not available by Phone, only email and the only thing they let me know is please keep on waiting!

Gewenste Oplossing:

Money back or delivery within this week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 september 2017 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Britt Willemsen,

Wat betreft de kosten bij aflevering:

De kosten die u ziet zijn belastingen die zijn opgelegd door de douane van het land waar u woonachtig bent - wij ontvangen hiervan geen cent. We kunnen tijdens ons bestelproces geen schatting maken van de douanekosten, omdat deze per land verschillen en niet altijd worden opgelegd.

Wij wijzen u erop dat wij het volledige bedrag van de belastingkosten zullen vergoeden aan klanten die hebben betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting.

Helaas kunnen wij u geen belastingkosten vergoeden, aangezien u bij het plaatsen van deze bestelling niet hebt betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting. Wij waarderen uw begrip in deze kwestie.

Wij adviseren u ten zeerste om bij uw volgende bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting te kopen, om de kosten te beperken. Wij stellen uw begrip zeer op prijs.

--------------------------------
wat betreft de niet ontvangen deelbestelling:

Onze excuses voor de vertraging, wij helpen u graag het probleem op te lossen.

We zullen bij onze logistieke afdeling informeren naar de locatie en status van uw zending. Wij sturen u een e-mail zodra we een update hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.

Wij danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,
Carla
lightinthebox.com

5
RCS-NL-Carla1
17-09-17 03:46
Beste klant,

Bedankt voor uw geduld. Deelbestelling wordt opnieuw verstuurd, mogelijk dat de koerier contact met u opneemt.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Met vriendelijke groet,
Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door britt@willemsen-sport.nl