Klacht: 2 months later still nothing deliverd!

op 19 september 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

It is really unbeleivable that after 2 monhs my order is still not deliverd! For more than €500 I ordered and paid! In addition customer service is not available by Phone, only email and the only thing they let me know is please keep on waiting!

Money back or delivery within this week.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 24 september 2017 om 12:03 geantwoord

Beste Britt Willemsen,

Wat betreft de kosten bij aflevering:

De kosten die u ziet zijn belastingen die zijn opgelegd door de douane van het land waar u woonachtig bent - wij ontvangen hiervan geen cent. We kunnen tijdens ons bestelproces geen schatting maken van de douanekosten, omdat deze per land verschillen en niet altijd worden opgelegd.

Wij wijzen u erop dat wij het volledige bedrag van de belastingkosten zullen vergoeden aan klanten die hebben betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting.

Helaas kunnen wij u geen belastingkosten vergoeden, aangezien u bij het plaatsen van deze bestelling niet hebt betaald voor de dekking tegen invoerrechten & belasting. Wij waarderen uw begrip in deze kwestie.

Wij adviseren u ten zeerste om bij uw volgende bestelling de dekking tegen invoerrechten & belasting te kopen, om de kosten te beperken. Wij stellen uw begrip zeer op prijs.

--------------------------------
wat betreft de niet ontvangen deelbestelling:

Onze excuses voor de vertraging, wij helpen u graag het probleem op te lossen.

We zullen bij onze logistieke afdeling informeren naar de locatie en status van uw zending. Wij sturen u een e-mail zodra we een update hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.

Wij danken u voor uw begrip.

Carla
lightinthebox.com

RCS-NL-Carla1
17-09-17 03:46
Beste klant,

Bedankt voor uw geduld. Deelbestelling wordt opnieuw verstuurd, mogelijk dat de koerier contact met u opneemt.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dat ook graag.

Carla
Miniinthebox/Lightinthebox Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door britt@willemsen-sport.nl