Klacht: 2 maanden wacht op kleiner maken van armbandjes

op 19 december 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Beste meneer, mevrouw,

Ik heb in oktober armbandjes van Lucardi gekregen voor mijn verjaardag van mijn moeder. Deze waren te groot dus wou ik de armbandjes opsturen om ze kleiner te laten maken.
De werknemer van de Lucardi in Zeist zei dat dit mogelijk was en dat het twee weken zal duren en dat ik gebeld zal worden als het klaar was. Ik ging er mee akkoord. Na drie weken was ik nog steeds niet terug gebeld, dus ben ik langs de winkel gegaan. Ik vroeg de werknemer of mijn armbandjes binnen waren. De werknemer zocht ernaar en zei dat ze niet binnen waren. Ik zei wel dat ze al drie weken weg waren, daar werd amper op gereageerd en alleen gezegd dat ze niet binnen waren.

Ik ben na twee weken weer terug gegaan (vijf weken nadat ik de armbandjes had opgestuurd). Ik kreeg dezelfde reactie als de eerste keer. Ik ben hier verder niet op in gegaan en hoopte dat ze snel geleverd weren.

16 december ben ik weer naar lucardi teruggegaan. Ik was erg ontevreden met de service. Mijn armbandjes die ik 30 oktober heb opgestuurd waren na zeven weken nog steeds niet klaar. Ik liet merken dat ik ontevreden was en zei dat het nu echt heel lang duurde. Eindelijk namen de werknemers mij serieus en keken in de systeem wat het fout was. Ze zeiden dat het nog akkoord moest worden gegeven terwijl ik al akkoord heb gegeven. Ik had liever gehad dat ze dit al gelijk de eerste hadden gezegd en dat ik de eerste keer dat ik langs kwam serieus werden genomen. Nu kreeg ik te horen dat ik mijn armbandjes pas in januari binnen krijg. Ik vind het echt schandalig dat het twee maanden in plaats van twee weken duurt om mijn armbandjes kleiner te laten maken. En vooral door de service van de medewerkers door de botte, korte reacties kreeg ik het gevoel niet serieus genomen te worden en niet de moeite waard om naar mijn bestellingen te kijken.

Ik wil graag dat ik volgende keer serieus en vriendelijk wordt behandeld. En dat de werknemers van Lucardi Zeist hier serieus op worden aangesproken. Ik wil graag een vergoeding voor het onvriendelijke gedrag van de werknemers.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

Bericht van Lucardi

10 maanden geleden -

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 17 januari 2018 om 13:55 geantwoord

Beste klant,

We zien dat je ons ook gemaild hebt met deze klacht. We hebben je hier meteen een reactie op gegeven. Hopelijk is het hiermee opgelost, als dat niet het geval is kan je ons telefonisch of per mail bereiken. Dan zullen we je graag verder helpen.

Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door annemariescam