Klacht: 2 maand na retourning nog steeds geen terugbetaling ontvangen

op 01 mei 2016 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 januari 2016 heb ik via ibood.com een flowemate V5.0S pro besteld met een aankoopprijs van 119.95 euro.(bestelnummer S0639701).
Op 22 februari werd mij deze bestelling toegestuurd, na vraag aan de klantendienst waar mijn bestelling bleef want de verwachte verzenddatum was 03 februari.
Op 29 februari heb ik het toestelletje via een aangetekende verzending aan ibood geretourneerd, daar het niet aan mijn wensen voldeed.
Op 24 maart kreeg ik na vraag aan de klantenservice wat er gebeurd was met mijn retourzending, een mail waarin de klantenservice mij liet weten dat het terugbetalingsproces in gang was gezet op 04 maart en dat dit 5 tot 10werkdagen zou duren.
Op 31 maart heb ik aan de klantendienst van ibood.com laten weten dat ik nog altijd geen terugbetaling had ontvangen, maar daarop kreeg ik geen antwoord meer.
Op 30 april had ik nog steeds niets van terugbetaling van ibood.com ontvangen en besloot ik daarvoor klacht.nl in te schakelen.

Gewenste Oplossing:

werkelijke terugbetaling op mijn bankrekening van de aankoopprijs van het geretourneerde produkt .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 02 mei 2016 om 14:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Eric,

Bedankt voor je bericht.

We hebben de refund nogmaals gecontroleerd en deze blijkt goed uitgevoerd te zijn. De refund is niet afgekeurd. Wil je jouw bijschrijvingen nogmaals controleren? We hebben je zojuist een e-mail bericht gestuurd met meer informatie. We hebben tevens aangegeven naar welk IBAN nummer het is overgemaakt.

Met vriendelijke groet,

iBOOD Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door heistje1