Klacht: 2 maal kapotte tafel en nog steeds geen geld terug

op 06 mei 2016 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Bloomingville Eetkamertafel Wonder 200 cm

Bestelnummer: 866-53-160 (beide tafels hebben dit bestelnummer)

Ik heb tweemaal een bloomingville tafel ontvangen van de Wehkamp, en tweemaal was de tafel zeer ernstig beschadigd. Op 13 april hebben wij de eerste tafel ontvangen, 14 april de tweede tafel. De dag erna zijn beide tafels opgehaald.
Nu is het zo dat in mijn account bij 1 tafel staat “Geretourneerd” maar bij die andere tafel staat dit echter niet aangegeven.
Medewerkers van wehkamp vertellen mij via de telefoon dat ik maar gewoon moet afwachten.
Maar het wachten duurt steeds langer en we krijgen iedere keer dezelfde informatie.
Zolang ik het geld niet heb kan ik ook geen nieuwe tafel bestellen en zitten we dus al enige tijd zonder eettafel.

wanneer ik zo snel mogelijk mijn geld teruggestort krijg, inclusief verzendkosten! zoals beloofd aan de telefoon.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Beste M. Snijders, Allereerst onze excuses voor deze afhandeling. Begrijpelijk dat u dit graag zo snel mogelijk opgelost ziet. Wij hebben dit ook direct in werking gesteld. Ik zou u vriendelijk willen vragen om dit af te wachten, wanneer de tafel retour is verwerkt ontvangt u hierover een email bericht. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 06 mei 2016 om 11:16 geantwoord