Klacht: 2 maal gewijzigde terug vlucht

op 20 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben deze reis geboekt om zijn gunstige terug vlucht…ik weet dat er altijd vluchttijden kunnen veranderen maar 2 keer vinden we erg jammer we zijn nu deze dag volledig kwijt waar je eigenlijk wel voor betaald als we dit hadden geweten hadden we gewoon met transavia een dag later terug gekomen….we vliegen nu al 7 jaar en hebben dit nog nooit meegemaakt (transavia)dit is ook de eerste maar ook de laatste keer dat we met corendon vliegen

Gewenste Oplossing:

We zouden tevreden zijn als onze terug reis op vrijdag 3 juni gewoon naar oorspronkelijke vliegtijd savonds 23.15 terug word gezet of een tegemoetkoming omdat we deze dag volledig kwijt zijn en dat hadden we niet zo geboekt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Josereijnhout