Klacht: 2 keer geld van rekening gehaald

op 04 april 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Goedenavond,

Afgelopen zaterdag 2 april ben ik gaan ontbijten bij Ikea in Utrecht. Dit doen wij zeker 2 keer in een maand. Bij het afrekenen met mijn pinpas zei de Cassiere dat het afrekenen was mislukt. Ik heb gelijk daarna nog een keer mijn pinpas er doorheen gehaald en gepint. Helaas zie ik nu op mijn rekening dat het bedrag toch 2 keer is afgeschreven.

Als het bedrag wat ik te veel heb betaald terug wordt gestort en als goedmakertje een bonnetje of ontbijtje voor het hele gezin gratis.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 11 juli 2016 om 13:34 geantwoord

Hej Soraya,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat het bedrag dubbel van je rekening is afgeschreven! We raden je aan om met de kassabon of je bankrekeningafschrift terug te gaan naar IKEA Utrecht. Onze collega's van de klantenservice helpen je graag verder.

Mocht je momenteel of in de toekomst nog vragen of klachten hebben, dan raden we je aan contact op te nemen met onze collega’s van de IKEA klantenservice, via één van de volgende directe contactkanalen: http://www.ikea.com/ms/nl_NL/customer_service/contact_us/contact_us_intro.html

IKEA Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Soya