Klacht: 2 keer betaald aan firefly

op 13 december 2017 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

ik huurde via u bedrijf 2 keer een auto bij firefly spanje ( luchthaven allicante ) . dit bedrijf heeft telkens de afgesproken som voor een all-in verzekering van mijn kredietkaart gehaald , maar nadien hebben ze nog eens een serieuze som van mijn kredietkaart genomen zonder me hiervan ook maar enkele uitleg te geven en dit de beide keren . ook vrienden van ons hebben hetzelfde voor . ik voel me opgelicht en hoop dat jullie deze situatie kunnen rechtzetten . ik probeerde tevens u hierover een mail te sturen met de nodige info , maar vind van jullie geen werkend mail adres .
ik huurde de periode van 19/9/2017 tot 28/9/2017 en betaalde zoals afgesproken de volledige garantie van 246.76 € op 10/11/2017 , op 13/11/2017 gaat er nog eens 246.78 van mijn kredietkaart
ik huurde opnieuw de periode van 28/11/2017 tot 5/12/2017 en betaalde weer zoals afgesproken 122.20€ op 28/11/2017 en op 6/12/2017 verdwijnt er opnieuw een bedrag van 150.95 € van mijn kredietkaart .
ik reken op een rechtzetting en tussenkomst van u.

ik boekte al verscheidene keren via u een auto in spanje en met andere door u aanbevolen verhuurmaatschappijen heeft dit probleem zich nog nooit voorgedaan .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

Reactie van de melder van de klacht daelman peter

9 maanden geleden - ik dacht dat ik deze klacht rechtstreeks naar rentalcars stuurde , maar dit is blijkbaar niet mogelijk . ik hoop dat u me kan helpen .

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door daelman peter