Klacht: 2 keer achter elkaar niet gehad

riet elzinga op 01 oktober 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 oktober 2018
Reactie van het bedrijf:

Geachte mevrouw Elzinga, Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 29 september en op maandag 01 oktober 2018 geen krant bezorgd heeft gekregen. U was op maandag ook te laat thuis om nog om een...

Bedrijf Telegraaf
Status Opgelost
Datum 1 oktober 2018

Riet Elzinga heeft twee keer achtereenvolgend geen krant ontvangen van de Telegraaf. Na het melden van de eerste keer werd de krant nageleverd, maar bij de tweede keer was het niet mogelijk om op tijd te melden, wat leidde tot frustratie. Elzinga hoopt dat dit probleem zich niet vaker zal voordoen.

Mijn Klacht:

2keer de krant achter elkaar niet gehad
zaterdag heb ik kunnen melden daarna de krant na bezorgd
Vandaag weer geen krant niet op tijd kunnen melden omdat ik pas in de middag thuis was
Baal hier enorm van .
Moet niet vaker gebeuren
vr gr Riet Elzinga

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon mijn krant krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 oktober 2018 om 12:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Elzinga,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u op zaterdag 29 september en op maandag 01 oktober 2018 geen krant bezorgd heeft gekregen. U was op maandag ook te laat thuis om nog om een nabezorging te kunnen verzoeken.

Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Als abonnee van onze krant mag u van ons een stipte levering van uw krant verwachten.

Helaas blijkt uit onze administratie dat uw krant vanmorgen ook niet bezorgd is. Wij gaan er van uit dat deze nog wordt nabezorgd.

Wij hebben uw melding inmiddels met verhoogde prioriteit aan onze bezorgdienst doorgegeven met het verzoek om passende maatregelen te nemen om uw krant voortaan correct bij u bezorgd te krijgen. Ter compensatie van de gemiste krant van gisteren hebben wij de factuurdatum van uw abonnement met een bezorgdag verschoven.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8248242.

Met vriendelijke groeten,

AN-Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM