Klacht: 2 jarige Garantie

op 08 mei 2017 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een toestel via Vodaphone in augustus 2016 gekocht.

Toestel is stuk gegaan. Via Vodaphone opgestuurd naar Dynafix (reparatieafdeling van Vodaphone (licentie van Apple)

Dynafix zegt nu : valt niet onder fabrieksgarantie…….(mogelijke oorzaak waterschade). Dynafix zegt : betaal maar 364,- voor een ander toestel.

Toestel is niet in aanraking gekomen met vocht.

Vodaphone zegt niets meer te doen, en weigert als verkoper het toestel aan APPLE Nederland aan te bieden ter reparatie.

Ik denk dat de verkopende partij …..een zorgplicht heeft mij te kunnen beroepen op de Fabrieksgarantie. Zij dienen zorg te dragen voor de kosten . Ik heb recht op een goedwerkende product gedurende de geachte levensduur. Mijn abonnement loopt 2 jaar bij Vodaphone, en ik betaal 20,00 per maand voor het toestel.

Wanneer Mijn telefoon onder Fabrieksgarantie is gerepareerd en geretourneerd naar mij.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

Reactie van de melder van de klacht Tony1962

6 maanden geleden - "Beste Tony1962, Je hebt onlangs een klacht gemeld over Apple. Helaas neemt Apple jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat Apple weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop Apple met jouw klacht omgaat!" KRIJG neteen berichtje dat APPLE Niet eens de moeite neemt om de zaak in behandeling te nemen ! Ze geven 2 jaar fabrieksgarantie...........NIET DUS .....ze nemen een klacht niet eens in behandeling. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad.....

Reactie van de melder van de klacht Tony1962

6 maanden geleden - Na zelf contact te hebben opgenomen met Apple wordt de telefoon nu wel onderzocht ! Vodaphone/Dynafix???......spreekt niet namens Apple wordt nu gezegd.....

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tony1962