Klacht: 2 jaar geen folders ontvangen

xyxyxyxyxyharry op 20 oktober 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Reeds 2 jaar ontvangt een kennis van mij, tw. fam.Splithof , wonende Elzenstraat 14 te Millingen aan de rijn al geen folders van winkeliers meer.
Mijn e-mailadres is [email protected] voor eventuele reacties.

Graag hoor ik van U. Bedankt vast en groeten.Harry.

Gaarne weer ontvangst van folders.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 21 oktober 2020 om 11:00 geantwoord

Beste heer van Wijk,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat een kennis ons folderpakket niet ontvangt. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat ze geen voordeel willen missen. Hieronder lees je wat we met je melding hebben gedaan.

Bezorging
Hun adres valt in een gebied dat bij ons bekend staat als buitengebied, industriegebied of nieuwbouwgebied. In dit soort gebieden bezorgen wij (nog) niet. Wij bekijken continu of we ons bezorggebied verder kunnen uitbreiden.

Tip

Om toch geen aanbieding te missen kunnen ze de folders op Folders.nl en onze www.Folders.nl/app bekijken. ze kunnen zic ook aanmelden op Folderkiezer.nl. Ze ontvangen dan een door hun samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kan ons bereiken via https://www.spotta.nl/klantenservice.

Een fijne dag.

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door xyxyxyxyxyharry