Klacht: 2 in 1 week…

op 05 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Van de week kreeg ik met geen mogelijkheid mijn senseo quadrante open. Gegoogled en na alles geprobeerd te hebben, het apparaat losgehaald. De garantie was al verlopen dus ik had niks meer te verliezen. Ik heb het niet helemaal goed gedaan dus dit apparaat maar in de container gedeponeerd. Jammer maar helaas zou je dan zeggen. Mijn moeder was zo aardig om te zeggen..haal mijn quadrante maar op..dan kun je in ieder geval koffie zetten..en je raad het nooit..maar zaterdag kreeg ik wederom ook dit apparaat met geen mogelijkheid meer open. Aangezien ook van dit apparaat de garantie verlopen was..weer uit elkaar gehaald..en na het in elkaar zetten..pakte hij geen water meer..dus ook het apparaat van moeders maar met een flinke gooi in de container gedumpt. Helemaal flauw van die senseo.

Ik zou graaf willen weten hoe het kan dat ik een senseo apparaat met geen mogelijkheid meer open kan krijgen..en misschien een beetje korting op mijn volgende senseo..alhoewel ik behoorlijk begin te twijfelen of ik nog wel een andere aanschaf.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Annet Van de wetering