Klacht: 2 in 1 universele oplaadkabel

op 02 juni 2016 over Groupdeal in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

besteld,..betaald,… levertijd zou enkele dagen zijn,na 10 dagen klacht ingediend ,… niets meer gehoord,geen reactie op klacht ,… alles stil.

Gewenste Oplossing:

bericht over leveringsachterstand,of te verwachten levering

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Groupdeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupdeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupdeal

Heeft op 14 juni 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wijker,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u 4 juni medegedeeld dat de uiterlijke verzendtijd 9 juni is.
U kunt de levertijd ook terugvinden in de voucher die u per e-mail ontvangen heeft na het plaatsen van uw bestelling.

De bestelling wordt verzonden als brievenbuspost*.
*Bij brievenbuspost moet je rekening houden met maximaal vijf werkdagen vanaf de verzenddatum voordat je bestelling afgeleverd wordt.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
GroupDeal

Alle klachten die gemeld zijn door groepie