Mijn Klacht:
Heb al jaren een telefoon abonnement bij Vodafone,
Tot mijn schrik was mijn rekening van juli ong 100 euro hoger als normaal,
Heb gebeld met de klantenservice, en mijn probleem werd erg snel opgelost!! Omdat Vodafone mij geen sms had verstuurd met een waarschuwing dat mijn bundel bijna op was. Werd mij het zogenaamde extra 1,5 gb niet in rekening gebracht. Mijn normale gebruik is gemiddeld 2 gb. Dus extreem eroverheen volgens hun.
Maar ik blij want hoefde het niet te betalen.
Helaas deze maand weer een rekening dit keer van 172 euro!!
Maar volgens Vodafone wel een sms ontvangen met een melding.
Deze heb ik idd ontvangen op 30 aug dus nog 1 dag te gaan met mijn bundel van 2 gb voor een hele maand.
Nu heb ik volgens hen 1 gb gebruikt op 31 aug…..
En kan ik gewoon dat bedrag ophoesten, gezien de privacy van mijzelf kunnen zij mij niet vertellen wat ik die dag dan gedaan zou moeten hebben. De klantenservice gaf aan dat ik bv een film ik hd zou moeten kijken van ong 3 uur op mijn mobiel om in dat tijdsbestek aan die 1gb te komen.
Nou dat heb ik dus niet gedaan….
Gewenste Oplossing:
Wil niet betalen voor extra dataverkeer wat ik niet gebruikt heb..
En mij niet verteld kan worden waaraan dat dan gebruikt is

