Klacht: 2 dezelfde jurken 2Verschillende prijzen

op 19 maart 2020 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik jullie een mail gestuurd met daarin vermeld dat ik 2 dezelfde jurken heb gekocht met 2 verschillende prijzen achteraf. Ik heb bericht van jullie gehad dat jullie hierop hebben geantwoord maar ik kan nergens wat vinden.
Kunnen jullie dit nogmaals sturen naar [email protected]

Mvg yvette klein

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag het verschil van 11,50 terug willen ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvette klein