Klacht: 2 defecte fietsen en nog steeds geen oplossing.

op 20 juni 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Half mei 2 nieuwe fietsen (Sparta M8i Hydro) geleverd. Het damesmodel vertoont direct een aantal gebreken. Na contact met fietsenwinkel.nl wordt doorverwezen naar een Servicepunt. Daar kunnen ze de problemen niet herstellen. Fietsenwinkel.nl stelt voor de (na wat aandringen) om de fiets om te ruilen. Ze bestellen een nieuwe. 2 weken wachten.
Ondertussen een week later laat ook het herenmodel (zelfde type) het afweten. Op de display komt enkel nog het logo blijft zo staan. Na contact met fietsenwinkel.nl wordt een afspraak gemaakt om de fiets op te halen voor herstelling daar deze in een servicepunt niet kan hersteld worden. Eerste afspraak was vorige week woensdag. Hele dag vrijaf genomen maar niemand gezien. Donderdag opnieuw gebeld. Nieuwe afspraak op zaterdag. Terug een hele dag wachten en niemand gezien.
Zaterdagavond terug gebeld. Derde nieuwe afspraak voor vandaag dinsdag en met dezelfde levering zou het damesmodel omgeruild worden met een nieuwe fiets die beschikbaar was.
Gisteren maandag stond plots iemand van pakketXXL aan de deur om een fiets op te halen. Gelukkig was er iemand thuis. Herenfiets meegegeven.
Gisterenavond nog eens gebeld naar fietsenwinkel.nl voor de verificatie dat de omruiling van het damesmodel dan wel vandaag zou doorgaan. Alles was gepland voor omruiling vandaag. Deze namiddag nog eens gebeld en omruiling stond nog steeds gepland en zou deze avond gebeuren.
Deze avond is dan pakketXXL langs geweest maar ze hadden geen nieuwe fiets mee!. Dus als de vierde afspraak die verkeerd loopt.
Terug gebeld en nu opnieuw afspraak voor donderdag a.s. maar de medewerker kon geen 100% garantie geven dat het deze keer wel goed zal verlopen.

Gewenste Oplossing:

Graag zou ik dit professioneel en correct opgelost zien en dit zo snel mogelijk. We hebben €5000 betaald voor 2 nieuwe fietsen en hebben al 4 weken problemen elke avond lange tijd aan de telefoon om afspraken te maken die blijkbaar niet nagekomen kunnen worden.
Dit is allesbehalve een goede service. Hopelijk zie ik mijn herenfiets snel en gerepareerd terug. Een gepaste compensatie voor de vele telefoontjes en de verloren tijd voor niet nagekomen afspraken zou hier zeker op zijn plaats zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 24 juni 2017 om 15:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter,

Fijn om zojuist even telefonisch gesproken te hebben. Zoals aangegeven is er een nieuwe damesfiets besteld, deze wordt naar verwachting binnen twee weken bij je bezorgd. Hierbij worden de twee andere modellen ook opgehaald. De herenfiets wordt op dit moment gerepareerd.

Met vriendelijke groet,
Maarten - Fietsenwinkel.nl

Heeft op 31 juli 2017 om 10:45 geantwoord

We zijn ondertussen 31 juli en we hebben nog steeds geen fietsen! De damesfiest willen ze niet leveren niettegenstyaande we vernomen hebben van een medewerker dat die er al 3 weken staat. Van de herenfiets nog geen nieuws. Elke week andere info. Nu blijkt de batterij nog niet beschikbaar. We hebben in mei veel geld betaald voor 2 nieuwe fietsen maar we zijn morgen augustus en we hebben nog steeds geen nieuwe fietsen. Enkel loze beloftes die nooit nagekomen worden. Hoe kan dit snel opgelost geraken. Ons geduld is bijna op!

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Smessaert