Klacht: 2 defecte fietsen en nog steeds geen oplossing.

op 31 juli 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Niettegenstaande mijn vorige klacht (Refnr.: 619030) al op opgelost staat, is mijn probleem nog steeds niet verholpen.
We zijn morgen augustus en we hebben nog steeds geen nieuwe fietsen. Elke week bellen we terug en krijgen we een andere belofte die niet nagekomen wordt. De damesfiets is blijkbaar al 3 weken beschikbaar maar willen ze niet leveren. Ons geduld raakt op. Wij willen onze fietsen waarvoor we betaald worden.

Als wij onze fietsen hebben.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:47 geantwoord

Beste Peter,

Wat vervelend om te horen dat jullie al zo lang op jullie fietsen moeten wachten.
In week 32 wordt de bestelling geleverd, hier hebben jullie gisteren een e-mail over ontvangen. Zodra de exacte leverdatum bij ons bekend is, nemen wij contact met jullie op om een datum in te plannen.
Onze excuses voor het ongemak!

Wynand - fietsenwinkel.nl

Heeft op 01 augustus 2017 om 18:26 geantwoord

3 weken geleden zouden de fietsen ook geleverd worden. Ik wacht af tot volgende week om te zien of het deze keer wel zo is..., dan pas is dit opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Smessaert