Klacht: 2 dagen niet bezorgd

op 02 april 2020 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De afgelopen 2 dagen is de telegraaf op het adres: burggraaf zwederlaa 1, 3417 aj niet bezorgd
Wij horen graag uw te nemen actie

Gewenste Oplossing:

Dagelijkse bezorging

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 02 april 2020 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Janssen,

Vriendelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u de Telegraaf sinds twee dagen mist.

Wij begrijpen dat u een abonnement bij ons heeft om het laatste nieuws tijdig en correct thuis te ontvangen en wij moeten daar voor zorgen.

Goed dat u het aan ons doorgeeft. Onze excuses voor dit ongemak.

Wij hebben uw melding doorgezet aan onze bezorgdienst. Uiteraard houden we de bezorging de komende periode scherp in de gaten en hebben wij verzocht om vooral extra aandacht te geven aan een correcte -en dagelijkse bezorging,

Voor het nieuws van vandaag en gisteren verwijzen wij u naar de digitale krant in de app of online.

Met vriendelijke groeten,
MH- Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Janssen