Klacht: 2 bussen te vroeg

op 24 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend reed de 136 naar Waalwijk van 07:38 te vroeg langs De Werf. Toen ik naar de Maleisiëlaan liep, om de 301 van 07:58 te pakken was deze ook te vroeg. Hierdoor ben ik via ‘s-Hertogenbosch gereisd en heb ik de trein gepakt om Minder laat op werk te verschijnen, extra kosten gemaakt én voor niks het hele end gelopen.

Gewenste Oplossing:

Buschauffeurs zijn vriendelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 24 juli 2017 om 08:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Zenaby,

Ai, dat is jammer om te lezen. Balen dat je tweemaal de bus hebt gemist omdat deze te vroeg was en je daardoor bovendien te laat was op je werk. Ik heb dit gemeld in de regio. Voor de extra kosten kun je een restitutieverzoek indienen via het contactformulier op onze website: http://bit.ly/2rsv28K

Sorry voor het ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Zenaby